Veelgestelde vragen

  1. Op welke manieren kan ik betalen bij Apotheek Cobra/Rauw?
    Je kunt op de volgende manieren betalen:
    • Bancontact
    • Maestro
    • iDEAL

  2. Kan ik veilig betalen bij Apotheek Cobra/Rauw?
    Je betaling wordt door de beveiligde betaalomgeving verwerkt met een maximale privacy en veiligheid. Apotheek Cobra/Rauw ontvangt geen enkele financiële informatie. Wij ontvangen enkel een akkoord van betaling, na voltooiing van de transactie. Zo wordt een maximale privacy en veiligheid gegarandeerd.

  3. Kan ik ervoor kiezen om mijn bestelling af te halen in de apotheek?
    Ja, kies dan bij de leveringswijze van je bestelling voor de optie 'Afhalen in de apotheek'. Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling klaarligt in onze apotheek.

  4. Wie zorgt voor de correcte afhandleing van mijn bestelling?
    Je bestelling wordt afgehandeld door één van onze apothekers in de vestiging Apotheek Cobra Markt.

  5. Kan ik mijn bestelling laten leveren op een adres naar keuze?
    Het is mogelijk om je bestelling te laten leveren op een ander adres dan het factuuradres. Je kunt tijdens het bestelproces een alternatief adres invullen. Je kunt er bovendien ook voor kiezen om je bestelling af te halen in onze apotheek.

  6. Moet ik me registreren om een bestlling te plaatsen?
    Tijdens het afrekenproces zal je gevraagd worden, indien je nog geen account hebt, om dit aan te maken. Je kan er echter ook voor kiezen om een éénmalige bestlling te plaatsen zonder een account aan te maken. Dit zorgt er dan wel voor dat je voor elke nieuwe bestelling opnieuw je gegevens zal moeten ingeven.

  7. Hoe kan ik me registreren?
    Je kan een account aanmaken tijdens het bestelproces (zoals hierboven beschreven) of door op onze homepagina rechtsboveaan te klikken op "Aanmelden". In het dropdown-menu kan je er dan voor kiezen om je te registreren.

  8. Kan ik mijn gegevens achteraf nog aanpassen?
    Ja, als je ingelogd bent op onze website kan je ook rechtsbovenaan op je naam klikken en dan doorsurfen naar "Mijn gegevens". Hier kan je alle persoonlijke gegevens aanpassen.

  9. Ik kan een product niet terugvinden op de webshop, wat nu?
    Indien u op zoek bent naar een bepaald product of merk dat u niet kan terugvinden op onze webshop, vul dan hier ons contactformulier in. Wij kijken dan voor u na of het product of merk verkrijgbaar is.

  10. Kan ik mijn bestelling terugsturen?
    U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen.
    Voor meer info verwijzen we u graag door naar onze Algemene Voorwaarden.